Rekry, 28.8.2023

Etsitään lapsen oikeuksien lähettiläitä Ouluun

Planin lapsen oikeuksien lähettiläs koulun käytävällä, taustalla koulun oppilaita.

Kiinnostaisiko sinua osa-aikatyö lapsen oikeuksien, yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon parissa?

Plan International Suomi rekrytoi lapsen oikeuksien lähettiläitä Ouluun. Lapsen oikeuksien lähettiläs vierailee kouluissa ja nuorisotiloissa ohjaamassa toiminnallisia työpajoja YK:n lapsen oikeuksien sopimuksesta, kestävän kehityksen teemoista ja tasa-arvosta.

Lähettilästunnit pidetään pääsääntöisesti suomen kielellä, mutta myös englanninkielisille sekä ruotsinkielisille tunneille on kysyntää. Paikat täytetään mahdollisimman pian.

Kiinnostuitko? Tutustu hakuilmoitukseen ja hae paikkaa täällä. Lisätietoja antaa Ronja Karkinen: ronja.karkinen@plan-international.org, p.050 517 3214.