Ota yhteyttä

Onko sinulla mielessä kysymys, palaute tai yhteistyöehdotus? Olethan meihin yhteydessä!
Tässä Globaalikoulun tiimin yhteystiedot.

Henkilökuva: Minna Mannert

Minna Mannert

Ohjelmapäällikkö

“Vastaan globaalikoulun kokonaisuudesta ja sen kehittämisestä. Toimin myös opettajien ja lähettiläiden kouluttajana. Työhöni kuuluu myös globaalikasvatukseen liittyvä vaikuttamistyö ja toimintaa kansainvälisissä verkostoissa. Minuun voit olla yhteydessä yleisesti globaalikoulun toimintaan, aineistoihin ja yhteistyökumppanuuksiin liittyen.”

+358 50 477 8744 minna.mannert@plan-international.org
Henkilökuva: Ronja Karkinen

Ronja Karkinen

Lähettilästyön ja vapaaehtoistoiminnan koordinaattori

“Vastaan kouluvierailutoiminnastamme. Minun kauttani voi pyytää lapsen oikeuksien lähettilään vierailulle. Keskustelen mielelläni koulullenne sopivan vierailukokonaisuuden koostamisesta.”

+358 50 517 3214 ronja.karkinen@plan-international.org
Henkilökuva: Mari Tapio

Mari Tapio

Globaalikasvatuksen suunnittelija

”Vastaan globaalikoulussa opettajien ja kasvattajien täydennyskoulutusten suunnittelusta, seurannasta ja arvioinnista sekä kouluttamisesta. Työhöni kuuluu myös materiaalien suunnittelua ja kehittämistä sekä hankkeiden suunnittelua ja koordinointia. Minuun voit olla yhteydessä globaalikoulun koulutuksiin ja materiaaleihin liittyen.”

+358 50 476 4361 mari.tapio@plan-international.org
Täytekuva

Maria Möller

Koulutuskoordinaattori (oa., 01-12/2024), Yhdenvertaisen koulun rakentajat -täydennyskoulutushanke

”Tehtäviini kuuluu Yhdenvertaisen koulun rakentajat -hankkeen koulutusten koordinointia, hankkeen viestinnällisiä tehtäviä sekä koulutusten markkinointia.”

+358 50 313 6482 maria.moller@plan-international.org

Tilaa globaalikoulun uutiskirje

Untitled(Pakollinen)
Lasten oikeuksien lähettiläs pitämässä tuntia luokalle.

Työssämme tapahtuu

Uutiset, 14.10.2024

Kuuntele podcast antirasistisesta kasvatuksesta

Kaipaatko ajattelemisen aihetta antirasistisen kouluyhteisön rakentamisesta ja opettajuudesta? Globaalikoulun ohjelmapäällikkö Minna Mannert ja tutkija Saara…
Tasa-arvo- ja koulutus-teksti kuutioissa
Koulutukset, Uutiset, 11.10.2024

Yhdenvertaisen koulun rakentajat -koulutus opettajille Kuopiossa

Tule mukaan keväällä 2025 Kuopiossa järjestettävään maksuttomaan täydennyskoulutukseen, joka tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kehittää koulun toimintakulttuuria ja pedagogiikkaa yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon näkökulmasta.
Tyttö katsoo väliaikaisen suojan seinässä olevan aukon läpi.

Tyttöjen päivän aamunavausmateriaali ladattavissa

Kansainvälistä tyttöjen päivää vietetään 11.10.. Tyttöjen päivän aamunavaus on helppo ja vaikuttava tapa juhlistaa päivää koulussa!