Uutiset, 12.10.2021

Etsintäkuulutus: Haluamme palkita ansioituneita ilmastokasvattajia!

Planin Ilmastotsempparit-kuvan nuoria ryhmäkuvassa.

Tunnetko kasvattajan, joka ottaa ilmastokriisin erityisen hyvin huomioon toiminnassaan? Tai oletko se kenties sinä itse?

Plan International Suomen Ilmastotsempparit-ryhmän alla toimiva Ilmasto-oppijat etsii opettajia, kerhonohjaajia, koulunkäyntiavustajia, rehtoreita, varhaiskasvatuksen opettajia, koululuokkia ja kouluja, jotka ovat ilmaston puolella. Kannustaako tuttu opettaja lapsia ja nuoria ilmastotekoihin? Hyödynnetäänkö teidän koulussanne luovasti kierrätysmateriaaleja? Luotsaako kollega ekotiimiä tai kestävän kehityksen työryhmää koko sydämellä?

Ilmasto-oppijat etsii toimijoita, joita se palkitsee syyslukukauden lopulla. Ilmianna palkinnon ansaitseva henkilö tai taho joko Instagramissa laittamalla yksityisviesti tilille @ilmastooppijat tai sähköpostitse osoitteeseen ilmastooppijat[at]gmail.com. Kerro viestissä mahdollisen palkittavan koko nimi, koulu tai muu paikka, jossa hänen toimintansa näkyy, sekä lyhyet perustelut palkitsemiselle.

Kuvassa Ilmastotsempparit-ryhmän nuoria.

Piirroskuvitus: eritaustaisia ihmisiä hymyilee ryhmäkuvassa.
Uutiset, 22.3.2024

Tilaa uusi antirasismijuliste!

Antirasismi on aktiivista toimintaa rasismia vastaan. Uudessa julisteessamme autamme tunnistamaan rasismin eri muotoja ja annamme…
Tapahtumat, 9.2.2024

Nuorten timantti -tapahtuman teemana yhdenvertaisuus ja antirasismi

Tarjoamme koululaisryhmille mahdollisuuden osallistua 13–18-vuotiaille nuorille suunnattuun ilmaiseen Nuorten timantti -vaikuttamistapahtumaan 17.4.2024 klo 13–14.
Uutiset, 10.1.2024

Olemme mukana Educa-messuilla 26. – 27.1.

Educa-messut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 26.–27.1.2024, ja meidät löytää jälleen näytteilleasettajien joukosta.