Ota yhteyttä

Onko sinulla mielessä kysymys, palaute tai yhteistyöehdotus? Olethan meihin yhteydessä!
Tässä Globaalikoulun tiimin yhteystiedot.

Henkilökuva: Minna Mannert

Minna Mannert

Ohjelmapäällikkö

“Vastaan globaalikoulun kokonaisuudesta ja sen kehittämisestä. Toimin myös opettajien ja lähettiläiden kouluttajana. Työhöni kuuluu myös globaalikasvatukseen liittyvä vaikuttamistyö ja toimintaa kansainvälisissä verkostoissa. Minuun voit olla yhteydessä yleisesti globaalikoulun toimintaan, aineistoihin ja yhteistyökumppanuuksiin liittyen.”

+358 50 477 8744 minna.mannert@plan-international.org
Henkilökuva: Ronja Karkinen

Ronja Karkinen

Lähettilästyön ja vapaaehtoistoiminnan koordinaattori

“Vastaan kouluvierailutoiminnastamme. Minun kauttani voi pyytää lapsen oikeuksien lähettilään vierailulle. Keskustelen mielelläni koulullenne sopivan vierailukokonaisuuden koostamisesta.”

+358 50 517 3214 ronja.karkinen@plan-international.org
Henkilökuva: Mari Tapio

Mari Tapio

Globaalikasvatuksen suunnittelija

”Vastaan globaalikoulussa opettajien ja kasvattajien täydennyskoulutusten suunnittelusta, seurannasta ja arvioinnista sekä kouluttamisesta. Työhöni kuuluu myös materiaalien suunnittelua ja kehittämistä sekä hankkeiden suunnittelua ja koordinointia. Minuun voit olla yhteydessä globaalikoulun koulutuksiin ja materiaaleihin liittyen.”

+358 50 476 4361 mari.tapio@plan-international.org
Täytekuva

Maria Möller

Koulutuskoordinaattori (oa., 01-12/2024), Yhdenvertaisen koulun rakentajat -täydennyskoulutushanke

”Tehtäviini kuuluu Yhdenvertaisen koulun rakentajat -hankkeen koulutusten koordinointia, hankkeen viestinnällisiä tehtäviä sekä koulutusten markkinointia.”

+358 50 313 6482 maria.moller@plan-international.org

Tilaa globaalikoulun uutiskirje

Untitled(Pakollinen)
Lasten oikeuksien lähettiläs pitämässä tuntia luokalle.

Työssämme tapahtuu

Tapahtumat, 9.2.2024

Nuorten timantti -tapahtuman teemana yhdenvertaisuus ja antirasismi

Tarjoamme koululaisryhmille mahdollisuuden osallistua 13–18-vuotiaille nuorille suunnattuun ilmaiseen Nuorten timantti -vaikuttamistapahtumaan 17.4.2024 klo 13–14.
Uutiset, 10.1.2024

Olemme mukana Educa-messuilla 26. – 27.1.

Educa-messut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 26.–27.1.2024, ja meidät löytää jälleen näytteilleasettajien joukosta.
Erilaisia naisia kaupunkiympäristössä.
Koulutukset, 15.12.2023

Yhdenvertaisen koulun rakentajat -koulutuksesta tukea yhdenvertaisuus- ja tasa-arvotyöhön

Uusi Opetushallituksen rahoittama hankkeemme tarjoaa keväällä ja syksyllä 2024 Yhdenvertaisen koulun rakentajat -koulutuksia. Opettaja, tule…